Iisus Hristos si Ioan Botezatorul, desen in creion

Botezul lui Hristos

Ioan Botezatorul botezandu-l pe Iisus Hristos in apa Iordanului, desen in creion

Continuand seria mea de desene religioase, azi l-am desenat pe Iisus Hristos atunci cand era botezat de Ioan Botezatorul in apa Iordanului. Conform credintei crestinilor atunci s-a coborat duhul sfant asupra lui Hristos.

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
This entry was posted in credinta, desen in creion, desene in creion, iisus Hristos, religie, Religii abrahamice and tagged , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Iisus Hristos si Ioan Botezatorul, desen in creion

  1. Alexandru Ispas says:

    buna seara ma numesc alexandru si sint grafician si mi ar face placere daca am putea colabora am si eu cateva lucrari si as vrea sa vi le arat daca se poate eu fac grafica pe calculator .
    cu consideratie Alexandru Ispas

  2. Vasile says:

    Nu va rămânea fără urmări bătaia de joc pentru lucrurile sfinte! Dacă dorești să pictezi, n-am nimic înpotrivă, dar ai reprezentat pe doi sfinți ca pe doi gay, nu ți-i rușine?!

  3. dragos says:

    he he. SI tu cine esti mai Vasilica sa spui ca nu are lucrarea respectiva acuratete istorica?
    Din partea mea felicitari. Superba lucrarea. Cu toate ca nu sunt complet deacord cu gay-world, nici homofob nu sunt. Si daca Bunutu a vrut sa fie si bulani pe lume, cine sunt eu sa-l contrazic:)
    Mai exista si varianta in care asta e viziunea suava si tandra a unei femei asupra botezului respectiv:)))

  4. catalin says:

    sa-ti fie rusine ori cine ai fi,asemenea picturi nu se fac ,asta e o blasfemie impotriva divinitatii,rusine sa iti fie

    • marumar says:

      multumesc ca ai postat ce am vrut eu sa scriu ,parca sunt 2 homoxexuali , daca ai un pic de credinta si dragoste fata de dumnezeu te rog sterge-l!

  5. catalin says:

    ok apreciez talentul tau insa nu si faptul ca ponegresti numele LUI ISUS. sper sa iti dai seama ca ai gresit

  6. catalin says:

    asa este vasile ai mare dreptate,asemenea oameni nu isi merita viata. RUUSINE sa iti fie

  7. Petroniu4 says:

    Corina, desenezi foarte frumos, insa nu uita sa pui talentul tau in slujba binelui si a frumosului. Pentru orice om, cu simt religios, acest desen este unul care lipseste personajele de acea demnitate plina de sfintenie. Pe langa aceasta mai sunt incluse si niste gesturi si mimici, care, intr-adevar, fie ca ai vrut sau nu, trimit cu gandul la manifestari homosexuale, deci are un continut blasfemiator la adresa Mantuitorului Iisus Hristos. Icoanele ortodoxe, sunt pline de smerenie si cuviosenie, pictura si personajele transmitand un sentiment de evlavie, predispun spre meditatie religioasa, te duc cu gandul la Dumnezeu si te fac sa I te inchini LUI si sa-L venerezi. Ceea ce ai facut tu, din pacate nu face decat sa-ti scoata in evidenta talentul. Te rog mult, sa fii foarte atenta, cu sfintenia nu se joaca, caci la urma urmei, tot tu vei suferi daca o faci cu buna stiinta. Din aceasta cauza, nici cei care au comentat mai sus nu ar trebui sa ia apararea desenului, pentru ca ce se vede, se vede. Cand un om face bine, trebuie apreciat, cand greseste, trebuie indreptat, caci de asta traim impreuna in lumea asta. Sper ca ai inteles ce am vrut sa spun…
    Un post cu folos si Doamne ajuta in cele bune!

  8. aron says:

    draga corina. sunt un baiat din ORADEA. ,dar locuiesc an LONDRA. primul rand sant un religius. si am place desenea ta. cred ca isus acsepta totii womenii. acii an londra,catatoria gay este un lucru normal. asa cum la orce orase,tarii humane. nu vreau sa int an discutii,dar sii uresc bafta,la desenele. poate ca ar putea sa desenez ceva despre dragostea lui david fata de ionathan? din vechiul testament? pentru ca david a iubit ionatha,foarte mult. apropo vechiul testament… ai stiut ca isus era evreu? (jidan)… cu respect. un oradean.

  9. Nenea says:

    Credinta este alegerea fiecaruia. Tu doar iti bati joc, prin aceste desene, de credinta celor ce cred in Iisus. Cinstit este sa nu iti pese. Presupun ca asa cum iti bati joc de credinta crestina, asa iti bati joc si de un handicapat, sau de cine mai stie cine pe care consideri ca e slab. Esti atat de oarba inca incat sa nu vezi ca ai fost binecuvantata, cu un talent, de cel de care iti bati joc. Poate ca ti-ar trebui o atentionare prin care sa iti dai seama ca ai gresit. Treaba e asa : Domnul da atentionari mereu. Oare le poti descifra ? Cand gresesti fata de un om, in mod normal iti ceri iertare si incerci sa repari. Oare daca gresesti fata de Dumnezeu nu ar trebui sa faci acelasi lucru? Ori tu, se pare ca ai primit multe necazuri si suparari de la viata, dar nu ai cerut iertare Celui ce ti le-a dat. Ba mai mult, probabil ca ai avansat in greseli “voite”. Ce ti-ar face oamenii daca in loc sa iti ceri iertare pentru o greseala, tu si mai tare ti-ai bate joc mereu fata de ei ? Sa nu crezi ca traiesti vesnic. Uita-te la stiri cum mor oamenii in diverse accidente, de tineri, copii. Acum se culca pe patul lor si nu se mai trezesc. E o sansa mare ce ti-a dat Dumnezeu ca inca sa mai fii pe acest pamant. Oare mai ai mult de trait sau putin ? Numai Dumnezeu stie. Daca maine finalul va bate la usa ta, ce ii vei spune ? Sterge tot ce este o bataie de joc referitor la crestinatate. Nu astepta ca Domnul sa inceapa El sa lucreze cu tine. E mai bine sa te intorci tu de bunavoie decat sa vina El sa te atentioneze. Eu stiu. Nu mai pierde nici o clipa si incepi sa iti ceri iertare, ca nu se stie cat timp ti-a mai ramas.

  10. Cristian says:

    Moama …stau si ma gindesc ce anume doriti voi sa ii faceti lui Corina ….sa o ardeti pe rug ….sa o torturati …sa ii smulgeti unghiile ….lasati domne artistul in pace …daca la visat ea pe isus Gay ce e rau in asta ?? fiecare cu parerea lui !!…eu cred ca Isus era extraterestru ….chiar doream sa il reprezinte cu doua antenute cineva :)))))

Lasă un răspuns

