Fecioara Maria, icoana desenata in creion

Icoana bizantina icoana in creion sfanta fecioara Maria sau Maica Domnului desen in creion

O icoana a Maicii Domnului in stil bizantin, imbracata si mult mai desenta decat ceea ce am desenat pana acum… oare?

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
This entry was posted in desen in creion, desene in creion, desene religioase, fecioara maria, icoana, icoane in creion, maica domnului and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Fecioara Maria, icoana desenata in creion

  1. maharajigirl says:

    Copila, nu pot sa spun, dand intamplator peste blogul tau, ca esti o pierdere pt lumea in care traim. Daca nu ai vazut pana acum o persoana posedata, iti confirm ca esti una. Vorbesti mai sus, in palavrageala ta de pustoaica fara maturitate, de vise, fantezii, sentimente, dorinte si aspiratii. Fata-haaaaaaaaaaiiii, tu esti obsedata sexual. Asta e marea ta problema. Exista tratament si cu rabdare se vindeca. Ar fi cazul sa te mariti mai repede.
    Niste desene de doua parale, pe care orice idiot le poate face … in care dai tu, dupa proasta ta informare, chip sexualitatii homosexuale.
    Vai de capul tau!!!!!!!!!! Ce parinti ai fi avand, mi-e mila de ei. Vai de mama care te-a facut, ca mult a mai urlat, cred, cand ti-a dat nascare.

  2. Damaris says:

    MI-AR FII TARE RUSINE SA POSTEZ ASA CEVA…INCEARCA SA TE ROGI CUM POTI SA SCAPI DIN GHEARELE DEMONULUI CARE TE ISPITESTE CA ITIT BATI JOC DE MAICA SFANTA..

  3. Damaris says:

    CE TI-A FACUT MAICA DOMNULUI? TI-A ZIS UN CUVANT RAU? SAU S-A RUGAT CU LACRIMI FIERBINTI PENTRU SUFELTELUL TAU ?

  4. Damaris says:

    TI-AR PLACEA SA TE DESENEZE PE TINE ASA?

Lasă un răspuns

