Icoana pacatului

Acest desen in creion ilstreaza foarte bine ipocrizia religioasa a multor credinciosi care fac pe sfintii si ii judeca pe altii in numele lui Dumnezeu pentru lucruri care fac parte din natura umana si pe care si ei le fac in spatele minciunii si al unei imagini false de „om cu frica de Dumnezeu” si de ingeras. Nu exista sfinti si degeaba isi neaga credinciosii natura umana si conditia biologica. Nu ne putem nega conditia biologica asa cum pretind credinciosii si atata timp cat au existat si preoti care au incalcat principiile religioase pe care le propavaduiau este absurd sa credem ca poate exista pe lumea asta un om fara de pacat si sa-i judecam pe altii pentru lucruri care tin de conditia lor biologica

Despre Desene si picturi de Corina Chirila

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în credinciosi, credinta, desen in creion, falsa credinta, icoana pacatului, nud, pacat, religie, sfanta. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Icoana pacatului

  1. Anonymous zice:

    superba lucrarea…felicitari

  2. Anonymous zice:

    superb desenul..as dori sa vb cu tine….. ai o gandire f interesanta 🙂

Lasă un răspuns

