O ploaie de stele

Am realizat aceasta pictura in tempera in anul 2000, dupa ce am auzit melodia O ploaie de stele a lui Calin Geambasu la festivalul de la Mamaia. Melodia era superba, m-a facut sa intru in acea stare creatoare si sa vad cu ochii mintii imaginea feerica a stelelor ce stralucesc coborand incet ca si fulgii de zapada, stele printre care pluteste EA, fiinta iubita, atat de frumoasa, atat de ireala. Si atunci desi aveam aproape 14 ani si s-ar putea spune ca eram un copil imi dream sa fiu iubita, aveam un ideal la care visam. De atunci aceste vise minunate de iubire au inceput sa apara in mintea mea fiind sursa de inspiratie pentru creatia mea.

Despre desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în calin geambasu, o ploaie de stele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la O ploaie de stele

  1. Estela zice:

    Bunuţ text. Ultima frază e valabilă prnteu eentreaga operă poetică rome2nească, mai ales een contextul eenvăţăme2ntului liceal, şi nu doar prnteu cea a lui Eminem. Problema principală, adevarată dovadă a ipocriziei fără margini care e propagată een lumea de azi, e că, dacă el ar vedea ce fel de oameni eei laudă poeziile een prezent şi cine sunt fanii lui eenfocaţi s-ar opri imediat din scris. Avem defectul de a prelungi fără nici un argument real valenţele muncii unui om, dincolo de ceea ce el eensuşi intenţionează, fapt care mă face să mă ge2ndesc din nou la revoluţiile culturale din trecut. Ce2nd a devenit el poetul nepereche ? Nu cumva după ’44?Iar dacă pot accepta că falsitatea şi ipocrizia sunt elemente caracteristice lumii actuale si prin urmare, fără ele nu se poate, nu reuşesc să mă eempac cu faptul că sunt poeţi rome2ni mult mai interesanţi, neglijaţi een comparaţie cu el, dintr-o prejudecată prostească.

Lasă un răspuns

