Melancolie

 Aceste picturi au fost inspirate din poezia Melancolie de Tudor Arghezi. Pictura de mai jos dateaza din anul 2000, fiind una dintre primele mele creatii in timp ce cea de mai sus a fost realizata in 2004.

Mai jos este poezia lui Arghezi. Am realizat aceste picturi dorindu-mi sa fiu eu cea care merge seara la intalnire pe malul lacului dar atunci, ca si acum nu aveam cu cine sa ma intalnesc. Asa mi-o imaginam eu atunci pe fata cu care se intalnea poetul, bruneta, inalta cu parul lung si imbracata intr-o fusta scurta de piele neagra.
Tudor Arghezi – Melancolie
Am luat ceasul de-ntalnire
Cand se tulbura-n fund lacul
Si-n perdeaua lui subtire
Isi petrece steaua acul.

Cata vreme n-a venit
M-am uitat cu dor in zare.

Orele si-au impletit
Firul lor cu firul mare.

Si acum c-o vad venind
Pe poteca solitara,
De departe, simt un jind
Si-as voi sa mi se para.

Despre desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în melancolie, Tudor Arghezi - Melancolie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

