Eu cu cele aproape 2000 de desene pe care l-am facut din 2000 si pana acum

In aceste imagini sunt eu cu miile de desene (nuduri si alte desene prin care am incercat sa construiesc imaginea idealului meu de fumusete si de feminitate, imaginea celei pe care mi-o doresc langa mine) pe care le-am realizat in clipele mele de singuratate din ultimii 10 ani cand simteam nevoia de a iubi si de a fi iubita.

Acest munte de desene masoara 21 cm si cantareste 18 kg, 21 cm si 18 kg de vise de iubire care imi umleau zilele si noptile in care ma simteam atat de singura si simteam si eu nevoia de a iubi si de a fi iubita, 21 de cm si 18 kg de ganduri vise si sentimente neimpartasite ce ardeau in adancul sufletului meu si nu puteam sa le exprim decat prin creatiile mele

Am postat aceste imagini pentru a dovedi ca exist, ca sunt reala si ca eu sunt autoarea acestor creatii pentru ca multe persoane credeau ca sunt baiat si ma dau drept altcineva sau ca le-am luat de pe cine stie ce situri si nu sunt facute de mine.

Despre Desene si picturi de Corina Chirila

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în anul 2000, cateva mii de desene, eu, nuduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Eu cu cele aproape 2000 de desene pe care l-am facut din 2000 si pana acum

  1. Anonymous zice:

    desenezi frumos rau de tot!!!

  2. Adrian Iacob zice:

    Esti un desen, nascut din dragoste de arta si care daruieste ochiului arta si sublim!!!

  3. RavenWWE zice:

    Lacrimi mii urgPerante spre zare de apus se scurgIncet spre tine se duc Luceafar de Noapte tu estiCu ai tai ochi verzi ma vrajestiDandu-mi sperante langa tine sa fiuSa fim un intreg mereuSa dormim inpreuna seara sa'ti spun Noapte bunaSoapte sa iti spun mereuDandu'i tu putere sa trec peste greuE tot ce mias doriPentru tine Luceafarul meuAs face ori ce pentru tineSa fii fericita si sa poti sa uiti trecutulCand iti va fii greu sa iti aduci aminte de mine mereu caci te voi Yuby mereu ( o mica poezie pentru tine Corina ) tot c imi doresc e sa imi spui daca ai vrea sa fii k mn dak fac operatia

  4. Ruxandra zice:

    Uhh…impresionant si extrem de frumos. Si eu sunt o femeie ce deseneaza femei si nuduri desi…in dragoste am ales mereu barbatii.Iti doresc sa gasesti iubirea visata, dar care sa lase loc si pentru alte creatii.

Lasă un răspuns

