Istoria artei mele – Desene si picturi din 2005

 Acestea sunt desenele si picturile pe care le-am realizat in 2005. In acel an am inceput sa realizez mult mai bine corpul feminin, desenele si picturile mele parand vii.

 In anul 2005 am terminat liceul, iar poezia „Din valurile vremii” de Mihai Eminescu a fost unul dintre subiectele mele de la examenul de bacalaureat. Cele doua desene si pictura de mai sus au fost realizate in vara anului 2005, dupa ce am dat bacalaureatul la romana, fiind inspirate din poezia mai sus amintita.Si acum imi aduc aminte trairea pe care am avut-o acnd am citit acea poezie. Poezia m-a facut sa ma desprind de atmosfera rece de examen si sa simt si eu dorul imens pe care l-a simtit poetul cand a scris-o. Parca o vedeam pe acea fata pe care Eminescu o pomenea in majoritatea poeziilor lui, acea copila cu parul de aur, iubita lui din adolescenta, prima si marea lui iubire, fata care a murit la doar 19 ani lasandu-l atat de indurerat. Parca vedeam imaginea ei fantomatica printre stele si valuri albastre si la fel ca si poetul imi doream sa o pot scoate de acolo, sa pot sa o simt in bratele mele si sa o sarut.

Imaginile de mai sus sunt alte desene si picturi inspirate din poeziile lui Mihai Eminescu pe care le-am facut atunci

 Tot in 2005 am realizat desenele si picturile din seria „Simfonia iubirii”

Despre desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în 2005, istoria artei mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Istoria artei mele – Desene si picturi din 2005

  1. Marius zice:

    wow desene atat de minunate 😮

Lasă un răspuns

