Supernovele din desenele si picturile mele

 Avand in vedere faptul ca steaua Beatlegeuse din constelatia Orion este pe punctul de a se transforma intr-o supernova si peste cativa ani o sa vedem aceasta supernova stralucind ca soarele pe cer m-am hotarat sa vorbesc despre supernovele din desenele si picturile mele, supernovele fiind unul dintre subiectele mele preferate in pictura.
Din anul 2000, de cand m-am apucat de pictura supernova este unul dintre elementele mele preferate. Mereu m-au fascinat supernovele cu lumina lor, mai ales lumina albastra a stelelor de mare energie care explodeaza. In multe picturi si desene pe care le-am realizat pana acum apar supernove cu lumina lor albastra, stele albastre de mare energie ce explodeaza eliberand in spatiu o sfera de lumina.

 In anul 2000 parca vedeam lumina albastra a unei supernove, o sfera de plasma cu un inel aflat la intersectia cu planul discul de praf din jurul stelei ce straluceste si mai puternic in timp ce ce a mai ramas din steaua respectiva inca mai straluceste in centru. Supernova mea seamana cu un ochi cosmic

In desenele si picturile mele reprezentand supernove sfera de lumina poate sa fie sau sa nu fie prezenta dar inelul de lumina este nelipsit.

 In creatiile mele supernovele pot fi fie elemente de decor, fie elemente centrale sau de foarte mare interes ale unor peiasje spatiale

Despre desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în supernova, supernove. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

