Femeia florii de lotus

 In desenul in pix de mai sus si in pictura in ulei pe panza de mai jos am dat viata unui ideal de feminitate, o femeie tanara, frumoasa, cu pielea alba si parul lung si negru ce se inalta dintr-o floare de lotus. Parul ei lung straluceste in razele de lumina albastru-indigo ce vin din univers, din cele mai inalte sfere si luna ca simbol al feminitatii e si ea prezenta. Ea are o cununa de stele in par si corpul ei e inconjurat de o aura albastra, albastru linistitor si plin de mister.
Am pus tabloul aceasta langa pat ca sa o vad mereu, macar sa o pot vedea, si in noptile in care nu pot sa dorm si in fiecare dimineata o privesc si uit ca sunt singura in patul rece.

Despre desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în 1688 de nud, femeia florii de lotus, lotus, pictura in ulei pe panza. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

