Iisus Hristos si cei 12 apostoli

Iisus Hristos Iuda si cei 12 apostoli

Iisus Hristos, Iuda stand in genunchi si cerandu-si iertare pentru tradarea sa si ceilalti apostoli, desen in creion

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în desen in creion, desene in creion, iisus Hristos și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Iisus Hristos si cei 12 apostoli

  1. Vlad spune:

    Ar fi bine dacă ai putea citi Biblia, probabil ți s-ar mai deschide orizonturile și ai afla că Hristos a avut 12 Apostoli cu Iuda cu tot, cât timp a fost acesta în viață! Chestie de realiate!

  2. Nume spune:

    Care este scopul desenului tau? Ai un scop rational sau pur si simplu ai desenat asta deoarece stii ca poate starni reactii. Domnule, istoria se imparte in inainte si dupa Hristos. Figurile tale sunt doar niste figuri. Apostolii si Hristos si-au dat viata ptr sufletul tau. Inainte sa desenezi asa ceva si sa intoxici creierele altor oameni citeste Biblia si daca ai un dram de creier vei realiza ca ce ai desenat tu este demn de mila si da dovada de o lipsa totala de inteligenta si respect ptr ceva ce reprezinta valoare si adevar ptr jumatate din umanitate aproape.

Lasă un răspuns

