Eva de foc, ispita arzatoare sau stapana flacarilor din iad

Stapana flacarilor sau Eva de foc, pictura 2004

 

Azi o prietena mi-a zis ca vrea sa picteze o femeie nud cu flacari in jur dar nu are inspiratie pentru acest tablou si nu stie cum sa picteze focul, un subiect care trebuie sa recunoastem ca e destul de greu de abordat si pentru pictorii cu experienta.
In urma acestei discutii m-am gandit sa scot de la naftalina acest tablou pe care l-am facut in 2004, o stapana a flacarilor, o Eva inconjurata de flacarile iadului, frumoasa si rea ca un vulcan fierbinte, ca un foc neimblanzit, ca focul pasiunii, o femeie delicata dar in acelasi timp puternica care stie sa stapaneasca acest foc. Ea este ispita care poate aprinde focul pasiunii chiar si intr-o inima de piatra si la care ma gandeam eu atunci.

Despre desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în Eva, femeie, focul pasiunii, nud, nud feminin, nuduri, Nuduri, pictura, Picturi și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Eva de foc, ispita arzatoare sau stapana flacarilor din iad

  1. Umanitatea picturilor tale, Corina, pare nemuritoare, traind intr-un univers ideal, cel al mitologiei, al frumusetii fizice si spirituale. Predilectia pentru punerea in lumina a mitului te avantajeaza puternic. Incearca si Orfeu in variantele trairii sale fizice si spirituale.
    „Fugi de onoruri vane, orice-ai zice:
    Doar zei si nimfe vei vedea la tara,
    voi fi Orfeu, iar tu Eridice.”
    (Ronsard – Sonete pentru Elena)

Lasă un răspuns

