Desen nou inspirat din poezia „Din parul tau” de Lucian Blaga

Universul din parul ei negru - Desen in pix inspirat din poezia Din parul tau de Lucian Blaga

Ieri uitandu-ma la o pictura veche datand din anul 2002, un portret cosmic al unei femei ideale cu stele si planete in parul ei lung si negru mi-a venit ideea sa mai fac un desen avand aceasta tema inspirata din poezia „Din parul tau” de Lucian Blaga, un portret de fata bruneta cu ochii albastrii si pielea alba, ca fata pe care o visam mereu in adolescenta. Mai jos este pictura din 2002.

Pictura din anul 2002 inspirata don poezia Din parul Tau de Lucian Blaga

Despre desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în Lucian Blaga, portret, portrete și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Desen nou inspirat din poezia „Din parul tau” de Lucian Blaga

  1. paunescu maria zice:

    Draga mea,
    în mod întâmplător și nefericit am dat peste site-ul tău. Desenele tale și comentariile tale te caracterizează ca o adolescentă rebelă dar în același timp o obsedată sexual dar neîmplinită sexual, pentru că se vede clar că ești lesbiană, frustată, analfabetă, care crede că se regăsește în artă. Total fals, caricaturi ca ale tale poate face și un copil de 10 ani. Ești o chiciuristă cu aere de artistă și crezi că dacă debitezi tot felul de inepții, ești mai interesantă. Din respect pentru mine însumi mă abțin să spun ce vei deveni….

Lasă un răspuns

