Planeta Gliese 581g

Planeta extrasolara Gliese 581 g pictura ulei pe panza

Situata in constelatia Balantei, in sistemul solar al piticei rosii Gliese 581, planeta Gliese 581g a fost descoperita in 2010. Aceasta planeta seamana foarte mult cu Pamantul, avand atmosfera si apa in stare lichida si este foarte posibil ca acolo sa existe si viata. M-am gandit sa fac un tablou reprezentand aceasta planeta de cand am aflat de descoperirea ei dar abia acum mi-a venit ideea pentru aceasta pictura pentru ca abia acum am reusit sa armonizez lumina  stelei cu albastrul planetei. Desi se numeste pitica rosie steaua nu emite o lumina rosie monocolora, care nu ar fi dat deloc bine nici in pictura, ci este de fapt roz. Steaua Gliese 581 emite lumina pe tot spectrul vizibil dar predomina rosul, lumina avand o culoare alb-rozacee, deci se poate spune ca ca pe planeta Gliese 581g lucrurile se vad intr-o lumina roz… la propriu.

Despre Desene si picturi de Corina Chirila

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în exoplaneta, Peisaj spatial, Peisaje cosmice, pictura, Pictura ulei pe panza, Picturi și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

