Melodie povestita

Pictura in ulei pe panza inspirata de poezia Melodie Povestita de Nichita Stanescu

Ieri, dupa 12 noaptea am luat o panza de 60×80 m-am apucat sa pictez un tablou in ulei inspirat din poezia Melodie povestita de Nichita Stanescu. Era foarte cald si nu puteam picta ziua. Azi am lasat tabloul la soare si in cateva oera s-a uscat. Asa imi imaginez eu „barbatul frumos”, infrumusetat de iubire din poezia lui Nichita Stanescu

 

Melodie povestitã

Dragostea pe care ti-o purtam pe-atunci
facea din mine un barbat aproape frumos.
Ma gindeam pina la orizont
si chiar
izbutisem sa ma gindesc pina la soare.

Erai atit de subtire, si coama neagra
ti-o lasai fluturata, pe umeri.
Cind vorbeai, glasul tau ucidea fantome
Si bataia inimii mele iti dadea ocol
Ca o planeta ce-ntirzie...

Acum,
cind intimplarea binecuvintata
mi te-a adus in cale,
soarele meu se intuneca,
si cerul si-arata stelele sticloase,
ca sa ma gindesc incordat pina la stele !

Despre Desene si picturi de Corina Chirila

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în nichita stanescu, Pictura ulei pe panza, poezie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

