Hitler si Stalin

Doi tirani: un Hitler care il tine in brate pe ciobanul misogin, homofob agresiv si necioplit din pipera si un Stalin care duce in adevarat zaboi impotriva artei si a culturii prin inchiderea TVR Cultural si a galeriilor de arta

Doi tirani: un Hitler care il tine in brate pe ciobanul misogin, homofob,  agresiv si necioplit din Pipera si un Stalin care duce in adevarat zaboi impotriva artei si a culturii prin inchiderea TVR Cultural si a galeriilor de arta

Azi m-am gandit sa desenez doua personaje odioase din istorie fara de care cu siguranta am fi trait intr-o lume mult mai buna, doi tirani care au ucis milioane de oameni si pentru ca din pacate si in ziua de azi exista politicieni care le calca pe urme, un Hitler al zilelor noastre care il tine in brate pe ciobanul necioplit care isi punea armata de ultrasi sa bata oamenii pe strada si un Stalin care detesta tot ce este peste nivelul sau intelectual si duce un adevarat razboi anticultural prin inchiderea TVR Cultural si a galeriilor de arta si mai loveste si in cei care mai vor sa faca cate o mica afacere ca sa fie independeti financiar si chiar in taranii care mai au si ei cateva vaci si alte animale in batatura prin taxe si impozite absurde cum ar fi impozitatea animalelor taranului i-am desenat putin altfel decat aratau ei. Cred ca observati si voi cu cine seamana Hitler si Stalin din desenul meu.

Despre Desene si picturi de Corina Chirila

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în Arta, desen, desen in creion, desene, desene in creion, politica și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

