Zi decisiva pentru soarta galeriei de arta din Herastrau

Galeria AAP din Herastrau

Galeria AAP din Herastrau

Azi Mihai Boroiu, presedintele AAP este in audienta la primarie pentru problema galeriei de arta de la pavilionul expozitional B din Herastrau, inchisa in mod abuziv de o luna. Voi reveni cu detalii. Sper ca galeria va fi redeschisa pentru ca inchiderea ei este o mare pierdere pentru activitatea culturala si asa saraca a Bucurestiului, acesta fiind singura sala unde membrii Asociatiei Artistilor Plastici din Bucuresti mai puteau sa expuna dupa ce s-au inchis galeriile de la Teatrul Foarte Mic si Piata C.A. Rosetti. Si acum imi aduc aminte si ma gandesc ce scandalos a fost ceea ce s-a intamplat in 2004 cand galeria de la C.A. Rosetti a fost desfiintata si cumparata de un om de afaceri, un mafiot care nu stiu ce a facut acolo dar se vorbea ca acest om de afaceri s-ar ocupa si cu proxenetismul folosind o parte din cladirile pe care le detinea ca bordeluri si nu m-ar mira pentru ca am cunoscut oameni de afaceri si stiu ce cararacter infect au multi dintre ei si este trist ca ei conduc lumea dupa principiile lor inumane, strivind frumos, strivind arta, mediul, drepturile omului si tot ce nu le satisface dorinta lor de a umili si de a domina lumea si nevoia lor permanenta de bani si de putere. Sper ca galeria din Herastrau sa nu aiba soarta celei de la Rosetti pentru ca asta ar fi lovitura de gratie data lumii artistice din Bucuresti si inceputul unei noi ere, o era cenusie, fara arta si fara culoare, mai intunecata decat perioada stalinista a anilor 50.

Asociatia Artistilor Plastici din Bucuresti risca sa piarda si galeria din Herastrau

Despre Desene si picturi de Corina Chirila

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în Arta, Asociatia Artistilor Plastici din Bucuresti, Herastrau și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

