Articol scris de Aristotel Bunescu in Opinia nationala dupa expozitia de la galeria de arta AAP de la Pavilion B din Herastrau, inchisa in mod abuziv de ALPAB la doua saptamani dupa expozitia mea 😦

Opinia naţională

La Pavilionul B din Parcul bucureştean Herăstrău, Corina Chirilă a deschis o interesantă expoziţie inspirată din universul eminescian. Numeroase picturi şi desene semnate Corina Chirilă, toate purtând pecetea operei lui Eminescu, au putut să fie admirate, într-o iarnă cu multe ninsori, temperaturi joase şi zile cu ceaţă deasă.

Am început să desenez şi să pictez din anul 2000, când aveam aproape 14 ani. Pictez în primul rând pentru a da viaţă unor sentimente, gânduri şi emoţii. Îmi place să pictez toate lucrurile la care visez, dar nu pot să ajung. Prin pictură, eu îmi contruiesc un univers al meu, o lume în care pot fi eu. Pictura mă eliberează. La fel ca şi sculptorul Pygmalion, prin arta mea eu vreau să ajung propria Galatee. Ei îi dau viaţă prin pasiunea mea. Acestea sunt cuvin-tele rostite chiar de Corina Chirilă despre arta sa.

Născută în anul 1986, Corina Chirilă este licen-ţiată…

Vezi articol original 220 de cuvinte mai mult

Despre Desene si picturi de Corina Chirila

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în Arta. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

