Un barbat desenat in creion

Barbat desenat in creion

Barbat desenat in creion

Azi le-am facut hatarul celor care ma intreaba in mod insistent de ce desenez numai femei si nu desenez barbati si am desenat barbatul de mai sus, un barbat adevarat cu par stufos pe piept, degete groase, tigarea fumegand in gura si sticla de bere mereu alaturi de el. Acum astept comentariile voastre fetelor. Va place acest mascul? Mai vreti sa mai vedeti si alte desene cu barbati nud/seminud? Daca cineva vrea sa-si puna acest desen in rama langa pat il dau si gratis. Eu  nu gasesc nimic estetic la acest barbat aproape dezbracat si consider ca o pictura cu barbati goi e ca o gradina cu maracini in loc de flori dar cine stie, poate or fi fete cere nu isi pot lua ochii de pe el si l-ar lua si de sot.

Despre desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în barbat, desen, desen in creion, desene, desene in creion și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Un barbat desenat in creion

  1. Gabi zice:

    Idealizezi femeia şi nu e bine. Să nu-mi spui că eşti genul care crede că bărbatul e primitiv şi necioplit, un grobian prin excelenţă, dar noroc că se coboră din cer îngerul de femeie şi se sacrifică pt procreerea rasei, că greşeşti cumplit. E un mod de abordare imatur şi complet nerealist.
    Tema desenelor te priveşte, iar comentariile stau în ochii privitorului, Însă aici îţi exprimi o opinie, care extrapolată conturează un stil de gândire.
    Bărbatul pe care l-ai desenat nu e atrăgător pt că tu l-ai făcut să fie aşa. Dacă îl desenai pe Sherlock Holmes nud, tot aşa îl făceai? Sau pe Brad Pitt sau mai ştiu eu ce idol masculin au femeile…
    Dacă ţii morţiş, îţi arăt tone de femei care şi de-ar avea etichetă, ţi-ar fi fi silă să le numeşti flori…nude sau nenude.

Lasă un răspuns

