Spovedanie

Spovedanie, desen in creion

Spovedanie, desen in creion

Continuand seria de desene cu teme religioase azi am desenat un preot, un credincios care isi marturiseste pacatele cu capul bine asuns sub haina sfanta, asa cum se obisnuieste in ortodoxie, si pe Iisus Hristos aparand ca o fantoma in spatele preotului. Acest desen reprezinta viziunea crestina asupra preotilor care sunt vazuti ca mediatori intre om si Dumnezeu. Din cate stiu eu oamenii si-au ales preotii, biserica fiind o institutie condusa, organizata si administrata de oameni, asa cum si biblia tot de oameni a fost scrisa. Din cate stiu eu niciodata nu a venit Dumnezeu sa ne numeasca preotii sau sa ne spuna ce sa facem si nu exista manifestari obiective ale divinitatii. Concluzia este ca omul l-a creat pe Dumnezeu nu invers.

Despre desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în Crestinism ortodox, desen, desen in creion, desene, desene in creion, desene religioase, religie și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Spovedanie

  1. adrian zice:

    NU LUA TOTUL IN DERADERE CA CINE RADE LA URMA RADE MAI BINE…NU -L MAI ASCULTA PE SATANA CARE ITI SOPTESTE SA FACI DESENE OBSCENE LA ADRESA DOMNULUI ,A MAICII SFINTE SI A SFINTILOR CA VEI PLATII IN FOCUL VESNIC MUSTRAREA DE CONSTIINTA SI DURERILE TRUPESTI CA FOCUL ADRDE SI NU SE MISTIUE….NU E TARZIU SA TE INTORCI DAR TREBUIE SA IEI CURAJ DE LA SFINTII CARE AU CAZUT SI S-AU RIDICAT! NU ESTI SINGURA CARE FACI ASTA DAR SA NU UITI UN LUCRU DUMNEZEU ESTE IUBIRE…DUMNEZEU POATE CATE VREA DAR NU VREA CATE POATE CACI POATE SA PIARDA LUMEA DAR NU VREA…INTOOOOOOAAAARRCEEEEEEEETEEEEEEEE LA CEL CE TE-A CREAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  2. ANA MARIA zice:

    esti sigura mai Isus Hristos asa apare .Imi pare rau de darul cu care tea inzestrat Dumnezeu acela fiind cel de a desena

Lasă un răspuns

