Surorile Chirila si Simona, desen in creion

Eu, sora mea geamana si Simona, desen in creion din 2002

Eu, sora mea geamana si Simona, desen in creion din 2002

Azi, rasfoind desenele vechi am dat peste acest desen in creion pe care l-am facut cand aveam 16 ani, desenandu-ma pe mine alaturi de sora geamana pe care mi-as fi dorit sa o am si Simona, fata inalta si subtire cu parul lung si negru si ochii albastrii care aparea foarte des in visele mele. Mereu mi-am dorit sa am o sora geamana care sa gandeasca la fel ca mine, sa avem preocupari comune, sa fim mereu unite, sa functionam ca o echipa sustinandu-ne una pe alta in tot ce facem. Din pacate am avut o singura sora mai mica cu coi ani decat mine care a murit la mai putin de o ora dupa nastere pentru ca se nascuse cu anencefalie. In acest desen noi surorile o iubim amandoua pe Simona fara sa fim geloase, pentru ca noi doua formamun intreg, nimic nu ne poate separa. Despre Simona am mai scris, era o fata cam de varsta mea care aparea in multe dintre visele mele din adolescenta dar deobicei mergea pe strada iar eu o priveam din spate in timp ce pentru ea eu nu existam, nu intorcea capul, nu-mi vorbea, era rece si distanta cu mine. Nu am cunoscut-o niciodata in viata mea de zi cu zi

Despre desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în desen, desen in creion, desene, desene in creion, Desene in creion cu fete și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

