Un caine si un sobolan pe o strada mizera din Bucuresti

Un desen dedicat tuturor iubitorilor de animale care se opun in mod agresiv de fiecare data cand cineva incearca sa curete Bucurestiul de caini

Un desen dedicat tuturor iubitorilor de animale care se opun in mod agresiv de fiecare data cand cineva incearca sa curete Bucurestiul de caini

Poate va intrebati de ce am facut desenul de mai sus reprezentand un caine care murdareste strada cu excrementele lui alaturi de cel mai bun prieten al sau, un sobolan cu care isi imparte muntii de gunoaie de pe strazi si de pe terenurile virane in cautare de hrana. Acest desen prezinta o realitate de care toti ne lovim in Bucuresti. Mie imi place sa desenez lucruri frumoase dar azi am facut un desen pe care il dedic tuturor iubitorilor de animale care se opun in mod agresiv de fiecare data cand cineva incearca sa rezolve problema cainilor maidanezi din Bucuresti, lui Sorin Oprescu care desi e doctor se face ca nu stie cate boli transmit animalele astea mizerabile si nu vrea sa ia nicio masura si tutror ONGurilor care toaca banii statului si ai strainilor facandu-se ca se ocupa de acesti caini care de fapt sunt castrati doar in acte dupa care sunt aruncati iar pe strazi unde fac in continuare pui, in timp ce oamenii de la aceste ONGuri beneficiaza ei de acesti bani in scop personal, adica cu alte cuvinte toaca si fura banii statului si banii proveniti din donatii, imbogatindu-se de pe urma existentei cainilor pe strazi.
Dragi iubitori de animale si de mizerie. Eu va sfatuiesc sa nu mai faceti nici derartizare si nici dezinsectie si nici de limbrici sa nu va mai tratati pentru ca vorba voastra „toate vietatile au un suflet si este o crima si un act de cruzime sa le omoram”. De ce ar fi un sobolan, o musca sau un tantar mai prejos decat un caine? Pana la urma tot animal este, ce conteaza ca agreseaza oamenii,  face mizerie si transmite boli si va mai sfatuiesc sa mancati ceea ce face cainele din desenul meu pentru ca doar asta produc cainii si umplu strazile. Asa cum mustele nu aduc miere asa nici cainii nu produc decat mizerie si sunt la fel de mizerabili si de daunatori ca si sobolanii, mustele, tantarii si alte ligihioane care misuna unde exista si munti de gunoaie si focare de infectie. Eu tot nu inteleg cum au fost omorate milioane de pasari utile care faceau oua si dadeau de mancare unor oameni acum cativa ani sub pretextul gripei aviare si nu s-a sesizat niciun ONG pentru protectia animalelor dar cand vine vorba de eutanasierea unor caini mizerabili care murdaresc strazile si musca oamenii toti iubitorii de animale sar in sus ca arsi si se opun

Despre Desene si picturi de Corina Chirila

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în animale, Bucuresti și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

