Catre Galateea

Galateea, detaliu din cel mai nou dintre tablourile mele avand  ca subiect momentul cand Afrodita a transformat statuia Galateea intr-o femeie in carne si oase

Galateea, detaliu din cel mai nou dintre tablourile mele avand ca subiect momentul cand Afrodita a transformat statuia Galateea intr-o femeie in carne si oase

Azi am retușat tabloul meu având ca temă legenda statuii Galateea din mitologia greaca. Acum Galateea mea arata mult mai vie și desi nu am urmarit asta când o privesc îmî amintesc de o iubire pe care doar in vise am întâlnit-o, în visele mele fiind mereu alături de mine, o Eva ancestrala minții mele. Privesc tabloul și o văd pe ea cu formele ei rotunjite, cu pielea ei albă și fină, cu fata ei rotundă, cu părul ei castaniu ondulat si lung și îmî doresc să simt lângă mine prezența ei calda ce emana atâta iubire incât nu aș pleca niciodată din brațele ei dar Afrodita nu este nicăieri ca să-i dea viață acestei Galatee și să o aducă în viața mea.

Despre Desene si picturi de Corina Chirila

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în afrodita, Arta, Galatea, galateea, mitologie greaca, pictura și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Catre Galateea

  1. Butterfly attack zice:

    Prin simplul fapt ca homosexualii reprezinta 5% din populatie sansele tale sa-ti gasesti o partenera scad drastic catre 0. De ce? Foarte simplu: cu cati oameni trebuie sa interactionezi ca sa poti alege pe cineva potrivit din acesti 5%? Adauga la asta si intoleranta societatii, dar asta deja nu mai conteaza, si daca erau toleranti 100%. Le e greu si heterosexualilor sa-si gaseasca un partener potrivit. In plus ai tendinta sa idealizezi o relatie de iubire, ceeeace e o problema in viata reala. Daca gasesti o fata dar ea te dezamageste crancen?

Lasă un răspuns

