Legenda statuii Galateea din mitologia greaca

 Legenda statuii Galateea,  pictura ulei pe panza

Legenda statuii Galateea, pictura ulei pe panza

Este compusa din 2 panze de 50×70 si ma reperzinta. Este vorba despre tabloul meu avand ca subiect momentul in care zeita Afrodita da viata statuii Galateea, creatia, muza si marea iubire a sculptorului Pygmalion.

De ce zic ca ma reperzinta?  La fel ca si Pygmalion eu prin arta mea dau viata unui sentiment arzator construind propria Galatee, imaginea unei iubiri ideale la care nu pot ajunge desenata si pictata in mii si mii de chipuri. Doar prin creatia mea pot sa materializez acest sentiment dandu-i culoare si forma.

Probabil ca va plictisesc cu desenele si picturile mele si mai ales cu povestea lor dar imi doresc ca mesajul lor sa fie inteles pentru ca chiar si cele mai vechi, rudimentare simpliste si nereusite desene transmit ceva, fiind facute ca sa exprime ceea ce am simtit in momentul in care le-am facut, precum o fila de jurnal, acel dor imens, acel sentiment arzator si neinteles, speranta ca intr-o buna zi cineva va descoperi aceste desene si prin ele ma va descoperi pe mine.

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în mitologie greaca, pictura, Pictura ulei pe panza, Picturi și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

