Prezenta misterioasa din visele mele

Gay marriage drawing - Desen in creion de nunta casatorie intre doua femei eu cu iubita din vis

 

Probabil ca v-am exasperat cu redundanta din desenele mele si prezenta care se repeta in mod obsesiv atat in desenele pe care le fac si le postez mereu cat si in visele mele si desi nu o cunosc in viata de zi cu zi si nu stiu daca exista undeva in lumea asta, in visele mele o simt mereu alaturi de mine, calda si iubitoare, insotindu-ma mereu. Acestea sunt desenele mele prin care am incercat sa redau chipul ei desenandu-ma si pe mine alaturi de ea. Unele sunt mai reusite, altele mai putin reusite, dar nu asta conteaza pentru mine ci ideea, sentimentul incapsulat in aceste creatii precum esentele tari in sticlute mici. Toate desenele au fost realizate cu gandul la ea si nu pentru bani sau faima si probabil ca multi ma injura sau rad de mine cand le privesc dar mie nu-mi pasa.

Oare ea exuista undeva? Oare cine o fi ea? Aceste intrebari fara raspuns nu-mi dau pace cateodata. O caut in vise, o caut in desene, o caut in mintea mea si ma intreb mereu: Oare unde o fi ea?

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în iubire, portrete, vis, vis de iubire și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Prezenta misterioasa din visele mele

  1. Octavian Emilian spune:

    Mai sa stii ca acea persoana exista, da este langa tine te tine bine din cate vad si iti da anumite inspiratii , mai ales blasfemice…
    Pai iti voi raspunde la intrebarea ta, acea persoana este diavolul, satana, beelzebul, in care tu nu crezi, dar este lucifer sau sarsaila, nu stiu , dar este diavolul care te are in mainile sale si care voieste sa te duca cu el in iad, unde el va voi sa te chinuie in veci..

    Sfatul meu spovedeste-te , exorcizeaza-te, dar scapa de diavol.

Lasă un răspuns

