Autoportret in culorile unui curcubeu

Un curcubeu intr-o lume cenusie, desen in creion si creioane colorate

Un curcubeu intr-o lume cenusie, desen in creion si creioane colorate

Azi am facut un desen, un autoportret sufletesc si am scris si o poezie care descrie mai bine ideea care a stat la baza desenului. Mai jos este poezia

Intr-o lume fara de soare
Intr-o lume lipsita de culoare
Asta-i ceea ce sunt eu
O pata de culoare, un curcubeu

Un curcubeu ce traieste
Un curcubeu ce iubeste
Si se bucura de fiecare floare
Si fiecare raza de soare

Singura sunt in lumea cenusie
Unde viata-i anosta si pustie
Si oameni parca-s roboti
O masa amorfa-s toti

Precum niste umbre, toti la fel
Numai eu indraznesc sa fiu altfel
Si sa nu merg pe a lor urma
Si sa nu ma pierd in a lor turma

In asta lume fara de culoare
Stau si ma intreb unde oare
As putea zari alt curbuneu
Vesel asa cum sunt eu

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în curcubeu, desen, desene, poezie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

