Cometa ISON

Cometa ISON si soarele, desen in creioane colorate

Cometa ISON si soarele, desen in creioane colorate

Neputand sa vad cometa ISON cu ochii mei datorita plafonului gros de nori am desenat-o. Nu stiu cum se face ca de fiecare data cand sunt comete care se apropie de planeta noastra destul de mult ca sa le putem vedea si cu ochiul liber vremera nu ne permite sa le vedem. Probabil ca acest ghinion se explica prin faptul ca odata cu cometa vin si bucati de gheata care intre in atmosfera producand condens, ceeace duce la o nebulozitate mai mare si la o cantitate mai mare de precipitatii.

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în comete, cosmos, desen, desene, Peisaje cosmice, peisaje spatiale, spatiul cosmic, Univers și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cometa ISON

  1. Ce dimensiune are desenul in realitate?

Lasă un răspuns

