Corinna, muza lui Ovidiu

Corinna muza poetului roman Ovidiu pictura ulei pe panza

Corinna muza poetului roman Ovidiu pictura ulei pe panza

Recunosc ca in ultima perioada nu am mai pictat deloc si programul incarcat nu a fost singurul motiv. In loc sa gasesc ca altii o scuza in lipsa timpului recunosc sincer ca nici chef si sinspiratie nu prea am avut, iar mare intrebare este DE CE. Raspunsul sta in situatia dezastruasa a artistilor din Bucuresti care nu mai au nici macar unde s-si expuna creatiile. Cei care duc aceasta politica anticulturale aproape ca au resuit sa ne suprime. Cunosc pictori caer s-au lasat de pictura. Cand nu ai unde sa-ti expui creatiile nu iti mai vine sa pictezi. A tine tablourile in propria casa unde cu timpul se vor deteriora e ca si cum ai vorbide unul singur intr-o camera goala, fara ca cineva sa te asculte. Noi artistii avem nevoie ca arta noastra sa fie expusa si vazuta, sa ne putem exprima prin arta. Inchiderea galeriilor de de arta din Rosetti (2004), teatrul Foarte Mic si mai nou Herastrau reprezinta um pumn in gura artistilor.

Revenind la pictura in ulei pe panza de mai sus pe care am facut-o azi ma limitez la a spune ca aceasta superba femeie imi poarta numele si a fost muza poetului latin Ovidius. Nu se stie daca Corinna din volumul de poezii Amores al lui Ovidius a fost un personaj real sau o creatie a imaginatiei poetului.

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în nud, nuduri, pictura, Pictura ulei pe panza, Picturi și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Corinna, muza lui Ovidiu

  1. Gabi spune:

    E foarte aiurea situaía culturii în România, în sensul că ea cam lipseşte pe ici, pe colo – prin părţíle esenţiale, desigur. Însă, un artist rămâne un artist…cum spui singură în mesajul omniprezent: „pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi.”

    Aici nu spui nimic de laude, expoziţii şi restul. Desenezi pt că vrei să trăieşti, la fel cum mănânci zilnic, tot pentru a trăi. Ştiu povestea aia cu artistul care redă lumii lumea, dar eu cred că primul beneficiar al artei este mai întâi artistul, abia apoi publicul.
    De aceea nici nu înţeleg nevoia asiduă ca arta să fie expusă şi văzută. Mai ales că fiecare o înţelege cum crede.

    P.S.: arta este artă pentriu că acolo, în acea manifestare, găseşti o trăire a artistului, sau pentru că este apreciată în expoziţii?

Lasă un răspuns

