Spiritul dacic intr-un tablou despre sfinxul din Bucegi, Zamolxis, lupul dacic si un dac tarabostes

Burebista, lupul dacic Zamolxis si sfinxul din Bucegi

Sfinxul dacic din Bucegi, Zamolxis, marele lup alb al dacilor si un dac tarabostes, pictura acrilice pe panza

Uitandu-ma la sfinxul din Bucegi nu am putut sa nu observ asemanarea dintre aceasta constructie megalitica de pe vremea dacilor si portretul unui dac purtand caciula specifica clasei tarabostes si am inceput o serie de tablouri avand ca subiect aceasta asemanare. In imaginea de mai sus este cel mai nou si cel mai complex tablou din aceasta serie, o lucrare ce combina istoria cu credintele dacilor, imaginea lui Zamolxis aparand alaturi de marele lup alb intre dacul tarabostes (un rege sau un preot dac) si imaginea sa sculptata in piatra (sfinxul din Bucegi)

Mai jos sunt celelalte lucrari din seria dedicata sfinxului dacic din Bucegi

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în Bucegi, dacia, dacii, lup, sfinx, Sfinxul din Bucegi, zamolxis și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

