Fata din vis, eternul feminin si delicatetea florii de lotus

Fata din vis sau un ideal de feminitate, pictura acrilice pe panza

Fata din vis sau un ideal de feminitate, pictura acrilice pe panza

Am pictat acest tablou in acrilice pe panza sambata la evenimentul Expo bazar Art de la Palatul Bursei din centrul vechi, cladirea de langa BNR care a adapostit si biblioteca nationala. Am reluat o tema mai veche, un ideal de frumusete, gingasie si feminitate. Ea este bruneta cu piele alba si ochii albastrii, ca si fata pe care o visam mereu acum cativa ani desi nu am cunoscut-o. Ea se naste dintr-o floare delicata de lotus si se inalta spre galaxie tragand dupa ea spirala vietii in timp ce patul ei lung si negru se contopeste cu spirala galactica.

Mai jos este primul tablou pe aceasta tema, o lucrare in ulei pe panza care s-a vandut in timpul expozitiei de la Palatul parlamentului din 2012

Fata din vis pictura ulei pe panza, dimensiuni 50x100

Fata din vis pictura ulei pe panza, dimensiuni 50×100

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în fata din vis, femeie, feminitate, floare, pictura, Picturi și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Fata din vis, eternul feminin si delicatetea florii de lotus

  1. Tatiana spune:

    ma intereseaza dacxa mai aveti acest tablou si cu cat il vindeti?

Lasă un răspuns

