O pictura despre iarna frig si moarte

Desen despre iarna si hibernare

Un desen despre o regina a iernii moarta sub un cer albastru, totul rece inert. Doar printesa din castel mai e vie si stand sprijinita de coloana priveste in directia opusa peisajului hibernal

Rasfoind desenele de pe vremea cand aveam 14 ani am dat peste aceasta creatie ce dateaza de la inceputurile anului 2001, o creatie despre maretia frigului, hibernare sau poate chiar moarte. Atunci nu vedeam acest desen ca pe ceva trist, rece sau mortuar dar acum parca simt frigul, iarna si tristetea de fiecare data cand il privesc. Acum privind acest desen ceea ce imi atrage atentia este regina de gheata ce sta intinsa intr-o pozitie mortuara sub un cer albastru. . Doar printesa ce sta rezemata de coloana pare sa aiba viata si priveste in directia opusa incercand sa fie cat mai detasata de ceea ce este in spatele ei. Ea poarta o haina de blana si cizme lungi si doar unul dintre picioare este vizibil.

Cand am facut acest desen eram bolnava, cu piciorul stand in ghips, dupa ce ma operasem de tumora cu celule gigant de pe tibie

 

 

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în 14 ani, 2001, desene mai vechi, desene vechi, iarna și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

