Mireasa nefericita de la Cascada Valul Miresei

Legenda Cascadei Valul Miresei, desen in creion

Legenda Cascadei Valul Miresei, desen in creion

Cascada Valul Miresei este locul unde in trecut o mireasa nefericita s-a sinucis aruncadu-se de pe stanci. Povestea tragica a miresei a dat numele acestui loc.

Desi se spune ca ziua nuntii este cea mai fericita zi din viata unei femei, au fost vremuri cand pentru multe fete nu a fost deloc asa, acestea fiind obligate sa se marite cu barbati pe care nu-i iubeau. Casatoriile erau aranjate iar tinerii, mai ales fetele, nu aveau dreptul de a spune nu.  Aceasta mireasa nu a fost singura care s-a sinucis din acest motiv. Multe fete au ajuns in aceasta situatie tragica, cum a fost si cazul miresei care s-a sinucis la Slanic Prahova. Unele aveau iubiti pe care erau nevoite sa-i lase in urma, altele nu aveau, altele isi doreau altceva.

Fiind obligata sa-si petreaca tot restul vietii alaturi de un barbat pe care nu putea sa-l iubeasca ea a fugit in padure dar oare unde sa se duca? Nu putea fugi la nesfarsit printre animale salbatice si haiduci avand doar hainele de pe ea, iar intoarcerea la acel barbat ar fi insemnat condamnarea la o viata de calvar cu zile de slugarnicie in casa lui si nopti pline de chin si durere. Oriunde ar fi incercat sa se duca soarta ei ar fi fost aceeasi, fiind obligata sa traiasca alaturi de un barbat pe care nici macar nu-l suporta langa ea.  Aflandu-se intr-o situatie fara iesire, fata a ales sa-si puna capat zilelor.

Am facut acest desen in creion ieri. Desenul prezinta mireasa cu lacrimi in ochi, privind in jos, spre prapastie, spre moarte, singura ei scapare din viata la care era condamnata.

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în desen, desen in creion, mireasa și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

