Atat de aproape si totusi atat de departe

O pictura pe sticla despre doua femei

O pictura pe sticla despre doua femei

Atat de aproape si totusi atat de departe sunt ele doua una de alta, stand una langa alta, ignorandu-se reciproc deoarece fiecare dintre ele viseaza cu ochii deschisi si asteapta ziua cand cealalta va face primul pas iar asteptarea lor poate dura si o eternitate. Ele stau una langa alta dar intre ele exista un zid ce le separa precum o distanta cosmica de ani lumina iar timpul care trece pe langa ele tinde si el spre infinit. Niciuna dintre ele nu are initiativa necesara pentru a sparge acest zid de gheata ce separa si indeparteaza si poate sa treaca si o eternitate ca ele tot asa vor ramane, nu se va intampla niciodata nimic. Oare cat timp se vor mai ignora reciproc?

Un desen din 2002

Un desen din 2002

3521b-incosmos-13e63dc-000001

La, fel ca si alte creatii mai vechi ce prezinta doua femei care desi sunt aproape una de alta intre ele pare sa existe o baiera de netrecut, intorcandu-si spatele reciproc, pictura pe sticla de mai sus reda un sentiment pe care l-am trait si eu, raceala care apare din cauza asteptarii pasive si a lipsei de initiativa.

Sappho si una dintre fete, pictura acuarela

Sappho si una dintre fete, pictura acuarela

Blonda lui Eminescu si bruneta din vis desen in creion cu fete nud -

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în desene, desene vechi, nud, nuduri, pictura și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

