Nu e steluta…

Mihai Eminescu - Nu e steluta - pictura fluorescenta cu stea dubla - Double star fluorescent painting

Pictura fluorescenta cu stea dubla inspirata din poezia „Nu e steluta” a lui Mihai Eminescu

Citind poezia „Nu e steluta” a lui Mihai Eminescu m-am gandit sa pictez o stea dubla.Este interesant cum, la fel ca si noi, stelele tind sa formeze perechi, majoritatea sistemelor solare fiind compuse din stele duble. Din cate stim in ziua de azi soarele nostru este una dintre putinele stele „fata pereche”. Este posibil ca sa existe totusi o dublura a sorealui dar aceasta sa fie o stea neutronica sau un alt corp inca nedectectat.

Mai jos este poezia lui Mihai Eminescu

Nu e steluta tremuratoare
Sa nu gândeasca în drum de nor
La alta steaua stralucitoare,
La alt amor.

Numai o viata pe gând de moarte,
Numai o frunte ce-a-ngalbenit,
Numai un atom fara de soarte
Nu e iubit.

Galbena steaua fara lumina
Altar sa n-aiba un dumnezeu ­
Este-al meu suflet care declina,
Sufletul meu!

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în Arta, cosmos, eminescu, mihai eminescu, Peisaj spatial, peisaje spatiale, Pictura fluorescenta, Picturi cosmice, Picturi fluorescente, spatiul cosmic, Univers și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

