Doua fete care se iubesc, o pictura facuta cu cafea, detestata de romani si apreciata de americani

Lesbian art coffee painting

Pictura erotica facuta cu cafea

Privind aceasta pictura simt iar un dor enorm și ma gândesc la iubirea pe care nu îmi este permis sa o am decât undeva in străfundurile mintii mele. Privind lucrarea îmi doresc sa fiu eu in locul femeii din dreapta

Am făcut pictura folosind soar cafea si zahar, iar in filmulețul de mai sus ma puteți vedea pictând.

Americanul William, care a vizitat de mai multe ori pana acum tara noastră, mi-a cerut sa pictez ceva plin de erotism si, intre alte creații, am făcut si aceasta pictura.

Americanului i-a fost greu sa intre in posesia picturii deoarce romanii au vrut sa-mi interzică sa o expun si nu e pentru prima data cand o lucrare avand aceasta tema imi este refuzata fiind considerata ofensatoare de catre romanii ultraortodoxi, homofobi si intoleranti. In Romania, mai ales in lumea artei se fac discriminari si in mod constant este ingradit dreptul la libera exprimare prin arta. Am lucrari pe care nu le pot expune nicaieri, nu din cauza  ca sunt lucrari proaste, ci din cauza ca societatea noastra e plina de conservatori ortodoxi cu viziuni de extrema dreapta in stil rusesc, care sunt spalati pe creier de biserica si din pacate au functii importante si probabil ca ar vrea sa vada numai flori, peisaje banale si icoane. Voi vorbi in postarile viitoare despre cum a fost respinsa una dintre lucrările mele, pentru ca mai tarziu sa aflu ca cei de la muzeul respectiv fac campanie electorala pentru un candidat cu viziuni de extrema dreapta. Deocamdată nu dau nume dar voi reveni asupra subiectului si atunci veti afla care muzeu din Bucuresti face campanie pentru candidatii de extrema dreapta si despre ce candidat este vorba.

Acum pictura este in SUA, unde este foarte apreciata de cei de acolo

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în Arta, cafea, Lesbiene, Nuduri, pictura facuta cu cafea și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

