Trafic

Prostitution oil on canvas painting - Prostituate pe marginea strazii pictura ulei pe panza

Trafic, pictura ulei pe pânza

Azi, 2 iunie e ziua internaționala a prostituției. Azi m-am gândit sa intitulez aceasta pictura in ulei pe pânza pur si simplu „Trafic” deoarece acest cuvânt descrie cel mai bine creația mea din weekendul trecut si ceea ce am vrut sa transmit prin ea, imaginea unor fete transformate in niște umbre într-o lume întunecata, rece, rea și murdara din care nu mai pot ieși.

Pictura vorbește despre situația fetelor momite de traficanții de carne vie cu povesti frumoase despre locuri de munca bine plătite care le vor scoate din sărăcia lucie in care acestea se zbat, pentru ca odată ce au căzut in capcana sa fie sechestrate, violate, vândute ca niște animale si obligate sa se prostitueze. Cele care încearcă sa fuga sau sa se opună sunt bătute torturate sau chiar ucise cu sânge rece. Noi le blamam pentru ceea ce fac, crezând ce acesta este cel mai rau lucru pe care il poate face o femeie, fara sa stim cat sufera aceste fete, fără sa știm ca cele mai multe dintre ele au fost OBLIGATE sa facă asta, in prima faza de sărăcia extrema si de lipsa locurilor de munca, apoi de infractorii care au profitat de aceasta situație si le-au atras in capcana mințindu-le ca vor lucra ca manechine, modele barmanițe, bucătărese cameriste, maseze, dansatoare, baby sitter etc. Cele mai multe dintre ele provin din zone rurale foarte sarace. Unele sunt orfane, altele sunt mame singure si toate au un singur lucru in comun, sărăcia si lipsa perspectivelor, imposibilitatea de a avea un loc de munca decent si o viata normala.

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în Arta, pictura, Pictura ulei pe panza, Picturi și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

