O poezie scrisa in singuratate

Dedic aceasta poezie pe care am scris-o ieri tuturor fetelor care au trecut pe langa mine, indiferente si reci, fara sa piveasca inapoi, fara sa-mi dea macar un semn ca ar fi si ele interesate de mine, atragandu-ma cu frumusetea si inteligenta lor, respingandu-ma cu raceala si indiferenta de care m-am lovit mereu ca de un zid. Indiferenta doare, cateodata mai rau decat cuvintele grele, lasand in urma un etern semn de intrebare.

Am scris poezia sintindu-ma singura, traind acelasi sentiment pe care l-am trait i cand am creat desenele de mai sus.

Atat de frumoasa, atat de indiferenta si rece

Ea pe langa mine mult prea repede trece

Trece si nici macar nu ma vede

Si ma intreb oare ce crede

O mult prea frumoasa regina de gheata

Cand o privesc inima-mi ingheata

O privesc de dincolo de zidurile reci

Unde singura voi ramane pe veci

Ea e suava ca o primavara in floare

Si indiferenta ei ma doare

In iarna mea ea ar putea fi soare

Si as vrea sa o intreb de ce oare

Zeita mea senzuala si seducatoare

Cu privirea albastra, fermecatoare

De ce nici macar nu te uiti inapoi

Punand ziduri intre noi

Ziduri inalte piatra sarma si spini

Si garduri pline de maracini

De ce tu nu ma vrei

Asa cum ma vor ei?

Ei sunt multi dar nu-i voi iubi niciodata

Tot ce imi doresc este a ta iubire curata

In zadar ei imi arata ca ma vor

Caci otrava este iubirea lor

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în Arta, poezie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

