O pictura despre iubire zgarie pe creier mintile incuiate

The fire of love and passion lesbian fluoreacent painting

Focul pasiunii, pictura fluorescenta

Joi, o femeie de 70 de ani a fost iritata de acest tablou expus la Biblioteca Metropolitana Bucuresti si a amenintat ca se va duce sa faca reclamatii la patriarhie pentru ca vezi doamne biblioteca promoveaza homosexualitatea si imoralitatea. Pictura este face parte din expozitia „Univers poetis in culori – De la Sappho la Eminescu”, deschisa pana pe 4 noiembrie la Biblioteca Metropolitana Bucuresti. Lucrarea foarte apreciata de straini si de tineret si detestata de incuiati si de prostimea indoctrinata religios s-a nascut in clipele mele de singuratate cand doar prin pictura puteam da forma si culoare gandurilor mele pentru a umple un gol imens din sufletul meu, golul pe care chiar cei ca femeia de joi l-au provocat prin atitudinea lor intoleranta, prin faptul ca din cauza acestor „valori traditionale ale familiei crestine” promovate in mod agresiv si, mai ales, folosite ca pretext pentru a discrimina, eu sunt condamnata la singuratate si tristete, nefiindu-mi permis sa iubesc.

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în Arta, Biblioteca Metropolitana Bucuresti, dor de iubire, focul pasiunii, iubire, Lesbiene, pasiune și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la O pictura despre iubire zgarie pe creier mintile incuiate

  1. Paula spune:

    Nu asculta tu de babele religioase care dracuie dupa ce ies din biserica.In spatele usilor inchise tu iti traiesti viata cum doresti tu si nu cum doresc babele si cei cu obloane de cal iar prin pictura cu promovezi homosexualitatea ci arta…

  2. Cr0n0s spune:

    @Paula Sunt de acord cu tine pana la un punct. Problema e ca nu numai “in spatele usilor inchise“ ar trebui sa isi traiasca viata cum vrea, ci si in societate, atata vreme cat nu face rau nimanui.
    Ce vreau sa zic este ca nu trebuie sa ne multumim ca habotnicii “macar“ nu ne reglementeaza viata de la domiciliu, ci din contra ar trebui sa ne revoltam ca ar putea avea vreodata dreptul sa ne-o reglementeze oriunde.

    • paula spune:

      Asa este.Si pe strada ar trebui acceptata homosexualitatea.Nimeni nu face rau nimanui daca merge pe strada mana in mana atata timp cat exista decenta.Dar noi suntem inca foarte departe de a fi un popor open mind.

  3. Ana spune:

    Lasa incuiati sa fie incuiati! Arta nu este pt oricine si avand in vedere ca pt astfel de persoane arta inseamna icoane si iconite, ce poti sa le ceri?

  4. Gherasim spune:

    Ieu zic ca aceasta pictura ie frumoasa ce sa ne Mai ascundem dupa degete asta ie viata Nu poti multumi pe fie care an parte frumoasa pictura ami place

  5. Alex spune:

    Dacă habotnicii reprezinta combustibilul care te arde sa pictezi asa, ma bucur ca exista si ei, uite ca folosesc la ceva🙂
    Nu-mi fac griji ca ai putea rămâne fără „combustibil” in următorii 20 de ani.

  6. Geanina spune:

    Eu am 41 de ani si ptr asta nu pot sa spun ca aceasta pictura ma incanta pe de-a-ntregul. Asta pentru ca mesajul este clar. E ok sa fii gay!. Si eu am dreptul sa sustin ca ni se baga pe gat , fara sa digeram ca homosexualitatea e normala. Nu putem nega ca exista, nu putem sa- i condamnam pe cei care dintr-un motiv sau altul au ajuns sa se declare astfel, dar s-a ajuns la o promova la fel de agresiv ca adevaratele valori. Dar mai important este faptul ca , inainte de carne si oase, suntem fiinte energetice. Intre persoane de acelasi sex nu mai are loc acea polarizare, acel schimb energetic. Nici macar doua baterii, care sunt infinit mai simple decat fiinta umana, nu pot aprinde un bec daca firele sunt legate la polii de acelasi semn!

  7. Kayra Nuray spune:

    Pictura este nemaipomenită și mie îmi place nespus de mult, continuă să pictezi ceea ce simți tu și nu te lăsa influențată de acești bigoți sau fanatici deoarece ei fac lumea mai rea și mai gri, iar tu o colorezi și îi dai un plus de bunătate. Cu drag îți transmit aceste gânduri, de la Timișoara, căci regret că nu pot vedea pictura cu ochii mei la expoziție.

  8. katemantis spune:

    Minunata pictura. Stiu ca societatea noastra este profund deturnata de la drumul ei firesc, stiu ca cenzura epocii trecute a fost inlocuita de slugarnicia fata de BOR&Co….Eu continui sa sper ca Romania poate fii acasa pentru toti copiii ei, fara discriminare. Felicit talentata artista pentru creatiile ei si pentru curajul de a nu renunta la speranta dragostei bine meritate.

Lasă un răspuns

