Picturi si ganduri despre o iubire interzisa

promisses-oil-on-canvas-painting-about-lesbian-love-promisiuni-pictura-ulei-pe-panza

Promisiuni, pictura ulei pe panza

Da, imi este interzis sa iubesc, traind intr-o societate mult prea intoleranta si indoctrinata religios, cu mentalitati medievale si am facut nenumarate desene si picturi cu gandul la iubirea pe care doar in vis si in gand o pot avea, neavand nici macar liberatea de a vorbi despre ceea ce simt, fiindu-mi teama, neputand sa ma exprim decat prin forme si culori.

Condamnata la singuratate, pot fi fericita doar pentru faptul macar libertatea de a gandi si de a transpune pe panza sau pe hartie ceea ce gandesc si ceea ce simt o mai am.

Sunt singura si mereu ma gandesc la iubirea pe care nu o pot avea, parca o vad langa mine, parca o simt si as vrea sa fiu in bratele ei. Mi-as dori ca ea sa fie o femeie reala, in carne si oase, nu doar o imagine din gand ce se reflecta  pe panza mea.Lucruri care pentru altii sunt normale mie nu imi sunt permise. Nu imi este permis sa caut fiinta iubita, sa o cunosc, sa fiu alaturi de ea, sa ne plimbam tinandu-ne de mana prin oras, sa adorm si sa ma trezesc in bratele ei, sa calatorim si sa facem multe alte lucruri impreuna.

The fire of love and passion lesbian fluoreacent painting

Focul pasiunii, pictura acrilice pe panza

Dupa ce ca nu imi este permis sa iubesc unii ar vrea sa-mi rapeasca si dreptul de a ma exprima prin arta. Lucrarile mele au fost criticate, mai ales de pictorii de icoane, si de mai multe ori s-a intamplat sa ma lovesc de refuzuri cand mi-am dorit sa le expun.

Un prim exemplu ar fi pictura de mai sus pe care au refuzat sa o expuna atat cei de la muzeul pompierilor Foisorul de foc (despre care am aflat mai tarziu ca faceau campanie electorala pentru partidul de extrema dreapta Romania Unita, fratele mai mic al partidului lui Vladimir Putin si pentru Bogdan Diaconu), cat si de cei de la cafeneaua La Central Bistro  de pe strada Traian care motivau refuzul prin faptul ca ar fi venit niste clienti si ar fi facut scandal din cauza tablourilor. Pictura este foarte apreciata de tineret si de straini.

Aceasta nu este singura lucrare cenzurata. Mai am un tablou incarcat de romantism pe care l-am facut imaginandu-mi ca sunt alaturi de cea pe care mereu mi-am dorit-o langa mine pe un pat presarat cu petale de trandafir rosu, rosul pasiunii.

red-rose-romance-lesbian-painting-eu-cu-iubita-impreuna-goale-pe-un-pat-de-petale-de-trandafir

Tabloul despre care vorbesc a fost expus undeva in centrul vechi pana cand cineva s-a apuca sa insiste ca acesta sa fie scos din expozitie pentru ca vezi doamne vin oamenii cu copii care nu ar trebui sa vada asa ceva.

O alta galerie de arta mi-a raspuns laconic „nu ne intereseaza genul asta de arta”

Exemplele pot continua dar nu am chef sa-mi stric ziua remintindu-mi fiecare zid de care m-am lovit pana acum in incercarile mele de a iesi in lume cu propriile creatii.

Din toate aceste intamplari se poate trage o singura concluzie: Traim intr-o societate foarte intoleranta, departe de a fi una cu adevarat democratica in care nu exista nici libertatea de exprimare prin arta, nici alte drepturi si libertati, decat pe hartie

 

 

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în Arta, dor de iubire, iubire, Lesbiene, LGBT, Picturi și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

