Viziunea biblica asupra universului

viziunea-biblica-asupra-universului-apocalipsa-lui-ioan

Nu, nu am dat in mintea copiilor si nici nu mi-am pierdut talentul de desen, doar am citit biblia si fiind inspirata de apocalipsa lui Ioan am produs un desen ridicol dar oricat de mult m-as chinui nu pot intrece ridicolul din cartea cartilor Doar un copil retardat s-ar pricepe  la asta si probabil ca ar fi fost mai indicat sa las un copil de 3 ani sau un retardat sa fac acest desen. Ar fi fost mai autentic si mai in ton cu textul biblic, si la acelasi nivel de inteligenta cu cei care au scris cartea cartilor.. Nu am facut altceva decat sa ma cobor la nivelul celor care merg orbeste dupa principiul „Crede si nu cerceta”.

Desenul ilustreaza descrierea din apocalipsa, momentul cand soarele se face negru, luna devine rosie, cerul se desface ca o coperta de carte si stele cad ca smochinele pe pamantul patrat si plat cu cate un inger in fiecare colt.

Mai jos voi cita cateva fragmente din biblie, asa cum le-au scris oamenii de atunci crezand ca Dumnezeu le dicteaza textul sfant.Va rog sa le cititi si sa le luati asa cum sunt, cum au fost scrise negru pe alb.

 Cand a rupt Mielul pecetea a sasea, m-am uitat si iata ca s-a facut un mare cutremur de pamant. Soarele s-a facut negru ca un sac de par, luna s-a facut toata ca sangele,

 si stelele au cazut din cer pe pamant, cum cad smochinele verzi din pom, cand este scuturat de un vant puternic.

 Cerul s-a strans ca o carte de piele pe care o faci sul. Si toti muntii si toate ostroavele s-au mutat din locurile lor.

Dupa aceea am vazut patru ingeri, care stateau in picioare in cele patru colturi ale pamantului. Ei tineau cele patru vanturi ale pamantului, ca sa nu sufle vant pe pamant, nici pe mare, nici peste vreun copac.

 Si am vazut un alt inger, care se suia dinspre rasaritul soarelui si care avea pecetea Dumnezeului celui Viu. El a strigat cu glas tare la cei patru ingeri, carora le fusese dat sa vatame pamantul si marea,

Cand a rupt Mielul pecetea a saptea, s-a facut in cer o tacere de aproape o jumatate de ceas.

 Si am vazut pe cei sapte ingeri, care stau inaintea lui Dumnezeu; si li s-au dat sapte trambite.

Din text reiese clar ca cei care au scris biblia nu aveau notiuni despre univers si credeau ca cerul e un fel de prelata pe care stele atarna ca niste beculete, iar dincolo de aceasta prelata este Dumnezeu, asa cum nu stiau ca pamantul este rotund si credeau ca acesta este plat si patrat, iar in fiecare colt exista cate un inger care sufla cate un vant.

Desenul este foarte stupid dar nu poate egala stupizenia textului biblic si nu inteleg cum e posibil ca si in ziua de azi sa existe unii oameni care inca mai cred ca acest text a fost dictat de o inteligenta superioara. Textul a fost scris de niste oameni, probabil schizofrenici care aveau halucinatii audidive, adica mai pe romaneste auzeau voci in cap si credeau ca Dumnezeu le vorbeste. Si in ziua de azi sunt pline spitalele de boli mintale de pacienti care aud voci in cap si cred ca le vorbeste Dumnezeu.

Puteti sa credeti ce vreti dar atata timp cat stim ca o stea poate fi de milioane de ori mai mare decat planeta noastra si ca se poate afla la distante de ani lumina de noi. M-am chinuit sa fac un desen penibil dar tot nu am reusit sa redau tot penibilul si toata lipsa de perspectiva si viziune cosmica din biblie

About desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în Arta, religie și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

