Bucuria renasterii – O pictura si o intamplare ciudata

Bucuria renasterii

Am facut aceasta pictura in acrilice pa panza ieri. Ideea este mai veche si mi-a venit prima data in timp ce ascultam melodia „Bucuria renasterii” a lui Gheorghe Iovu.

Initial am vrut sa fac ceva foarte stilizat care doar sa aduca cu o flacara ce se inalta din floarea de lumina si ia forma unei siluete umane dar pana la urma silueta mea umanoida a capatat un chip de femeie cu trsaturi orientale.

InstagramCapture_178178aa-d3ee-4c10-8533-d1a4ebbf89d0

Bucuria renasterii, detaliu, chipul personajului feminin din pictura mea

In timp ce pictam ma gandeam la Marea Mediterana si la zona Monastiraki din Atena. Ma gandeam ca sunt acolo, ca ma plimb pe strazile Atenei, ca merg cu tramvaiul prin oras, dupa care m-am gandit la Egipt si am vazut in personajul meu o femeie egipteana, mica de inaltime.. Desi incercam sa pictez ceva vesel, despre bucurie, chipul personajului imi iesea mereu trist, cu lacrimi in ochi si oricat incercam sa o inveselesc tot trista imi iesea. Mi-o imaginam bruneta cu parul lung dar cand incercam sa pictez parul ei negru pur si simplu nu imi iesea, parca pensula si culorile nu mai mai ascultau. Am incercat sapictez o suvita care acopera partea stanga a chipului ei dar tot a lacrima semana. Pana la urma am dat cu pensula la intamplare si am fost surprinsa cand am vazut ca in loc de par pictasem un val de matase care acopera capul personajului, iar trsitetea din ochi in sfarsit a disparut, fiind inlocuita de o stare contemplativa.

Cand credeam ca tabloul e terminat simteam ca lipseste totusi ceva. Am simtit nevoia sa pictez luna

Mai jos ma puteti vedea pictand.

Despre desenepicturi

Ma numesc Corina Chirila si obisnuiesc sa desenez si sa pictez de cand aveam 13-14 ani.Nu am facut niciodata studii de specialitate si am ales un alt drum in viata mea profesionala dar pentru mine pictura va ramane cea mai placuta modalitate de petrecere a timpului liber si cel mai frumos mod in care eu imi exprim cele mai profunde trairi. Imi place sa astern pe carton, hartie, panza toate sentimentele mele, toate dorintele si fanteziile mele, toate lucrurile la care aspir dar nu pot sa ajung, toate lucrurile la care pot doar sa visez.
Acest articol a fost publicat în Arta, pictura, Pictura acrilice și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

